blog

Ταινίες που «σάρωσαν» με την χρήση των Social Media!

Facebook Impression tracking μέσω Doubleclick
Για τις μεγάλες εταιρείες που μπορούν να «βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη», η χρήση των social media για την διαφήμιση του προϊόντος τους είναι εγγύηση!
Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικές από τις ταινίες που με την έξυπνη χρήση των social media κατάφεραν να γίνουν blockbusters και να αποφέρουν τρελά κέρδη στις εταιρείες παραγωγής τους!

1. The Hunger Games
Σε συνέχεια της επιτυχίας που είχαν τα βιβλία η ταινία Αγώνες Πείνας εφάρμοσε μια στρατηγική επικοινωνίας βασισμένη στα social media που «απέφερε καρπούς»!Τι έκαναν λοιπόν? Οδήγησαν τους fans από το Facebook και το Twitter σε ένα website, όπου εκεί οι χρήστες μπορούσαν να γίνουν κάτοικοι ενός εικονικού κόσμου. Εκεί, οι χρήστες είχαν την ικανότητα να μοιράζονται τις φωτογραφίες του προφίλ τους και να επικοινωνούν με τους υπόλοιπους κατοίκους.

2. Monsters vs. Aliens
Η απόλυτη επιτυχία της Dreamworks πρόσφερε την ευκαιρία στους θαυμαστές να κερδίσουν εισιτήρια μέσω του Facebook app.Ταυτόχρονα μέσω αυτής της εφαρμογής μπορούσαν οι χρήστες να αγοράσουν εισιτήρια και για την οικογένεια τους.Το Facebook έγινε ο κεντρικός άξονας για την καμπάνια της Dreamworks, η οποία θεωρήθηκε άκρως πετυχημένη.

3. Paranormal Activity
Πρόκειται πιθανότατα για την πιο τρομακτική και αγαπητή ταινία του 2007. Η παραγωγή της ταινίας στοίχισε γύρω στα 15 εκατομμύρια και έφερε στα ταμεία κέρδη γύρω στα 150 εκατομμύρια δολάρια. Αρωγός της τεράστιας επιτυχίας υπήρξε η παρουσία της ταινίας με πολλές σελίδες στο Facebook. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μια από αυτές αριθμεί 13.247.932‎ μέλη.

4. Alice in Wonderland
Η Disney λάνσαρε μια viral καμπάνια στο Twitter and στο Facebook που έδινε την ευκαιρία στους χρήστες να γίνουν πιστοί ακόλουθοι της κόκκινης βασίλισσας, της άσπρης βασίλισσας ή ανυπάκουοι στον τρελό Καπελά. Ο μεγαλύτερος στρατός από πιστούς είχε πρόσβαση σε αποκλειστικό τρέιλερ.Ήταν μια τεράστια επιτυχία, γεγονός που φαίνεται από ότι ακόμα και σήμερα η επίσημη σελίδα της στο Facebook αριθμεί 10.985.242 μέλη.

5. Hot Tub Time Machine
Αυτή η κωμωδία χρησιμοποίησε το Facebook και το Eventful screening app, ζητώντας να βρεθούν μέρη προβολής της ταινίας στην περιοχή τους.Όσοι περισσότεροι χρήστες πάρουν μέρος,τόσο ενισχύεται και το awareness, γεγονός που δίνει αξία στην προβολή της ταινίας σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

6. Toy Story 3
Η Pixar and η Disney εστίασαν στη δημιουργία ενός μεγάλου αριθμού από διαφημιστικά βίντεο με κεντρικό πρωταγωνιστή το Λότσο, ρόλος κλειδί στην ταινία. Το κοινό λάτρεψε αυτά τα διαφημιστικά βίντεο και τα έκανε share παντού, δημιουργώντας μεγάλο ντόρο στα sites Youtube, MySpace and Facebook.

7. Inception
Η Warner Brothers εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την στρατηγική του viral marketing και βομβάρδισε το internet με viral – social καμπάνιες. Μια από αυτές τις ενέργειες ήταν να χρησιμοποιήσει ένα application σαν το Foursquare που λέγεται SCVNGR.

8. Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
Η ταινία αυτή μέχρι την προβολή της είχε συγκεντρώσει 29 εκατομμύρια page following στο Facebook.Σκηνές από τα παρασκήνια της ταινίας μαζί με συνεντεύξεις από τους πρωταγωνιστές, οδήγησαν σε αυτό το νούμερο.Κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος της, οι δημιουργοί της ταινίας ανέβαζαν live φωτογραφίες στο Twitter από την πρεμιέρα, ενώ το Youtube την έδειχνε live.

9. TRON: Legacy
Μια από τις μεγαλύτερες online καμπάνιες έγινε από την Disney για την ταινία Tron:Legacy.Παρόλο που πρόκειται για ήδη μια cult ταινία, οι fans ήθελαν αγωνιωδώς να μάθουν ότι περισσότερο μπορούσαν για τη νέα ταινία και το Twitter αποτέλεσε την κύρια πηγή πληροφόρησής τους.

10. Twilight Movies
Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τις ταινίες Twilight. Ήταν η πρώτη ταινία που είχε 1 εκατομμύριο followers στο Twitter. H σελίδα στο Twitter ήταν αφιερωμένη σε δελτία τύπου, φωτογραφίες, αποκλειστικές ειδήσεις, σχόλια θαυμαστών, blogs και video clips.