blog

Facebook Impression tracking μέσω Doubleclick

Facebook Impression tracking μέσω Doubleclick
Γνωρίζουμε πως πολλοί από εσάς θα θέλατε να μετράτε τις καμπάνιες που τρέχετε στο Facebook και με κάποιο άλλο πιστοποιημένο διαχειριστικό εργαλείο, πέρα από το reporting που προσφέρει το ίδιο το Facebook.

Με χαρά λοιπόν σας ανακοινώνουμε ότι το Facebook πιστοποίησε τη Doubleclick για ad impression tracking, τελειώνοντας έτσι την ανεπίσημη πολιτική που είχε ως τώρα ενάντια στις τεχνολογίες της Google.

Πηγές αναφέρουν πως η απόφαση αυτή πάρθηκε από το Facebook στις αρχές Σεπτέμβρη.

Αναμφισβήτητα αυτό είναι ένα ιδιαίτερα καλο νέο για τη Doubleclick και τους πελάτες της οι οποίοι θα μπορούν σύντομα να καταμετρούν τα Facebook ads παράλληλα με την υπόλοιπη online display ενέργεια τους,χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο καταμέτρησης.

Αν και η κίνηση αυτή δείχνει την υποχώρηση της ιστορικά ως τώρα ψυχρής στάσης απέναντι στη Google, είναι σημαντικό να επισημάνουμε πως η υποχώρηση αυτή έρχεται εν μέσω μιας γενικότερα απελευθερωτικής στάσης του Facebook απέναντι στο 3rd party tracking που βεβαίως μέχρι πρόσφατα δεν δεχόταν επίσημα. Πέρα από τη Doubleclick, ο Microsoft Atlas καθώς και η Adometry πιστοποιήθηκαν τους τελευταίους 2 μήνες ως ad impression tracking εργαλεία.

Βέβαια, υπάρχει ακόμα ένα εμπάργκο ενάντια στη Google. H DSP της Doubleclick, ευραίως γνωστή ως Invide media ( πλέον ονομάζεται Doubleclick Bid manager), είναι εμφανώς αποκλεισμένη από την λίστα των DSP που επιτρέπεται να προσχωρήσουν στο RTB inventory του Facebook Exchange.

O Facebook Exhange εκπροσωπεί ακόμα ένα πολύ μικρό κομμάτι του Facebook ad inventory, οπότε το μέλλον θα δείξει κατά πόσον το εμπάρκο αυτό θα συνεχιστεί.

Αν και το Facebook αποδέχτηκε ευρύτερα τη καταμέτρηση impressions μέσω 3rd party τεχνολογιών, εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικοί περιορισμοί.

Δύο πολύ σημαντικοί περιορισμοί είναι πως για την ώρα τα διαχειριστικά εργαλεία επιτρέπεται να «ρίξουν» tracking cookies μόνο στα premium ads, καθως επίσης η 3d party καταγραφή impressions δεν ισχύει για impressions που προκύπτουν μέσα από Branded σελίδες του Facebook.

Το Facebook δεν έχει δώσει ακόμα απάντηση σε αυτό, οπότε θέλουμε να πιστεύουμε η άρση αυτών των περιορισμών είναι θέμα χρόνου.